Tellimistingimused
-Tellimistingimused kehtivad veterinaartarvikud.ee e-poest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Est-Doma OÜ ( (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ostmisel.
-Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
-Veebipood jätab endale õiguse teha tellimistingimustes muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel.

Hinnad
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning sisaldavad käibemaksu
Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel.


Tellimuse vormistamine
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi. Peale toote ostukorvi asetamist saate valida kas jätkate ostlemist või koostate tellimuse. Tellimuse koostamine on võimalik nii registreeritud kasutajana kui ka külalisena.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis nupule „Tellimine”.
3) Tellimuse lehel täitke nõutud andmeväljad ja jätkake.
4) Valige, kas soovite tellimusele ise järgi tulla või valige muu sobiv tarnetingimus.
5) Hetkel toimub veterinaartarvikud.ee kodulehel arveldamine ainult arve alusel pangaülekandega. Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teie e-posti aadressile arve. Arvelt leiate kõik vajalikud rekvisiidid ülekande tegemiseks.

6)Peale arve summa laekumist OÜ Est-Doma kontole koostatakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul kliendile tellimuse kinnitus.

7)Tellimuse kinnitus saadetakse kliendi e-posti aadressile koos täpsema selgitusega toodete tarneaja kohta.


Müügilepingu jõustumine


Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Veebipood poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 20 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist OÜ Est-Doma pangakontole.


Kohaletoimetamine

Peale kauba jõudmist Veebipoe lattu teavitatakse Tarbijat kauba saabumisest ja edastatakse logistikapartnerile.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha. Samas teeb Veebipood kõik endast oleneva, et tellimuse täitmised saavad lahenduse.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 60 kalendripäeva jooksul.

Tagastamisõigus
Tarbijal on õigus mittesobiv kaup tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist. Kaup peab tagastamisel olema originaalpakendis ja kahjustamata.

Vääramatu jõud
Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine 
Veebipood kasutab Tarbija poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Tarbijale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup saaks kohale toimetatud.
Veebipood saadab Tarbijale uudiskirju ning pakkumisi Tarbija e-maili aadressile ainult juhul, kui Tarbija on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Tarbijal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel.

Pretensioonide esitamine
Kui Tarbija leiab, et ostetud toode ei vasta Veebipoe poolt kehtestatud tingimustele, tuleb Veebipoodi sellest kohe ja vahetult informeerida. Kui lahendust ei leita, tuleb juhtumi kohta esitada kirjalik pretensioon nii kiiresti kui võimalik, aga hiljemalt 7 päeva jooksul. Kirjalik pretensioon tuleb esitada Veebipoe vastu ja saata kas Veebipoe posti- või elektronposti aadressile. Pretensioonile tuleb lisada võimalikud tõendid. Tähtajaks esitamata pretensioon on aegunud.
Veebipood vastab Tarbija pretensioonile hiljemalt 14 päeva jooksul.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel.